تایپ فوری و خدمات صفحه آرایی

خدمات تایپ آنلاین، صفحه آرایی فوری پایان نامه، رساله، پروپوزال، مقاله، کتاب، تایپ فوری نامه اداری

تایپ فوری و خدمات صفحه آرایی

خدمات تایپ آنلاین، صفحه آرایی فوری پایان نامه، رساله، پروپوزال، مقاله، کتاب، تایپ فوری نامه اداری

تایپ فوری و خدمات صفحه آرایی

خدمات تایپ فوری اینترنتی و غیرحضوری همراه با صفحه آرایی تخصصی شامل پروپوزال، پایان نامه، رساله، مقاله، سمینار، گزارش، کتاب، نامه اداری و سایر متون توسط تایپیست و صفحه آرا با بیش از پانزده سال سابقه کار حتی روزهای تعطیل، تماس با ما و ارسال و دریافت عکسها، فایلها و سایر مطالب از طریق پیام رسان، واتساپ، تلگرام و یا ایمیل.
موبایل: ۰۹۳۸۶۶۴۰۶۷۸
موبایل: ۰۹۰۵۴۴۹۵۲۷۹
ایمیل: m.fo2012@yahoo.com

خدمات صفحه آرایی پایان نامه و رساله https://typef.blog.ir

خدمات صفحه آرایی پایان نامه و رساله در یک روز، تایپ فوری، ویرایش فنی، صفحه آرایی فوری و تنظیم فایل نهایی پایان نامه لیسانس، کارشناسی ارشد و دکترا، صفحه آرایی فوری تخصصی و اختصاصی پایان نامه قبل از چاپ در یک روز، رفع ایرادهای فنی و نگارشی متون، سفارش تایپ فوری پایان نامه در کوتاهترین زمان، تایپ فوری رساله، صفحه آرایی فوری رساله همراه با ویرایش و صفحه آرایی فنی شامل کلیه رشته های دانشگاهی (فنی مهندسی، علوم پایه، کامپیوتر، زبانهای خارجی، پزشکی و ...) طبق شیوه نامه دانشگاه و تحویل فوری فایلهای ورد و پی دی اف بدون نیاز به ویرایش مجدد و آماده برای صحافی، ارسال و دریافت فایلها، عکسها و سایر مطالب از طریق واتساپ، تلگرام یا ایمیل حتی روزهای تعطیل.

صفحه آرایی مهمترین اقدام برای آماده سازی صفحات پیش از چاپ به صورت تخصصی می باشد. در طراحی صفحه، مجموعه ‌ای از اطلاعات شامل متن، عکس، جدول، پاورقی، فرمول ریاضی و مواردی از این قبیل با هم و یا به صورت جداگانه و یا ترکیبی از هر کدام در کنار هم در صفحه به صورت اصولی و طبق قواعد خاصی چیده و مرتب می شوند به طوری که باعث علاقه بیشتر در مخاطب برای خواندن و پیگیری مطالب شود زیرا صفحه آرایی نامناسب و درهم برهم باعث می شود که هر چه قدر کیفیت متن خوب باشد ولی مخاطب تمایلی برای خواندن ادامه مطالب نداشته باشد. صفحه آرایی حرفه ای پایان نامه قبل از چاپ الزامی است. هزینه صفحه آرایی متون بستگی به موارد مختلفی دارد، برای مثال نوشتارهایی که شامل عکس، جدول، نمودار، فرمول ریاضی، پاورقی و مواردی از این قبیل باشند، هزینه صفحه آرایی بیشتری در مقایسه با متون ساده دارند و عوامل دیگر شامل تعداد صفحات، درخواست صفحه آرایی فوری یا غیرفوری و در مورد پایان نامه ها و رساله هایی که به صورت تایپ شده ارسال می شوند، اصلاح ایرادهای تایپی و رفع تنظیمات اشتباه نیز باعث افزایش هزینه خواهد شد. برای تایپ و صفحه آرایی پایان نامه دیگر نگران نباشید کافی است از طریق واتساپ یا تلگرام با ما تماس بگیرید تا همه مراحل پایان نامه از تایپ تا صفحه آرایی نهایی برای پرینت را با پشتیبانی آنلاین برایتان انجام بدهیم. صفحه آرایی و ویرایش پایان نامه و رساله قبل از چاپ به صورت کلی یا فقط موارد درخواستی در یک روز با قیمت مناسب و در کمترین زمان شامل:

  • تنظیم حاشیه صفحه ها
  • ساخت فهرست مطالب
  • تنظیم سطرها و پاراگرافها
  • رسم جدول همراه با بالانویس
  • پاورقی فارسی و پاورقی انگلیسی
  • تنظیم فونتهای فارسی و انگلیسی
  • فهرست شکلها، جداول و نمودارها
  • فرمولهای ریاضی همراه با شماره گذاری
  • رسم شکل، فلوچارت و نمودار با زیرنویس
  • منابع فارسی و انگلیسی، ضمائم، پیوستها
  • تنظیم صفحه های ابتدایی و انتهایی پایان نامه
  • شماره گذاری اتوماتیک فرمولها، جدولها، شکلها، نمودارها و تصاویر همراه با شماره فصل
  • رفرنس دهی فوری و لینک به فرمولهای ریاضی، شکلها، نمودارها، تصاویر، جداول و منابع در متن
  • صفحه آرایی کل متن و رفع هر گونه ایراد و ناهماهنگی در آرایش صفحه های پایان نامه و رساله

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی