تایپ فوری و خدمات صفحه آرایی

خدمات تایپ آنلاین، صفحه آرایی فوری پایان نامه، رساله، پروپوزال، مقاله، کتاب، تایپ فوری نامه اداری

تایپ فوری و خدمات صفحه آرایی

خدمات تایپ آنلاین، صفحه آرایی فوری پایان نامه، رساله، پروپوزال، مقاله، کتاب، تایپ فوری نامه اداری

تایپ فوری و خدمات صفحه آرایی

خدمات تایپ فوری اینترنتی و غیرحضوری همراه با صفحه آرایی تخصصی شامل پروپوزال، پایان نامه، رساله، مقاله، سمینار، گزارش، کتاب، نامه اداری و سایر متون توسط تایپیست و صفحه آرا با بیش از پانزده سال سابقه کار حتی روزهای تعطیل، تماس با ما و ارسال و دریافت عکسها، فایلها و سایر مطالب از طریق پیام رسان، واتساپ، تلگرام و یا ایمیل.
موبایل: ۰۹۳۸۶۶۴۰۶۷۸
موبایل: ۰۹۰۵۴۴۹۵۲۷۹
ایمیل: m.fo2012@yahoo.com

پرسش و پاسخ typef.blog.ir

نمونه هایی از پرسشهای متداول در رابطه با خدمات وبلاگ:

هزینه تایپ فوری را چگونه حساب می کنید؟

برای تعیین هزینه تایپ فوری، باید کارتان را از طریق تلگرام، واتساپ یا ایمیل ارسال کنید و زمان تحویل کار را هم مشخص نموده تا هزینه را تعیین کنم.

ویرایش و صفحه آرایی پایان نامه کارشناسی ارشد صد و سی صفحه ای چه مدت طول می کشد؟

فایل ورد را به همراه آیین نامه نگارش پایان نامه بفرستید تا پس از بررسی، قیمت و زمان تحویل کار اعلام شود. معمولاً یک روزه کار را تحویل می دهم ولی اگر پایان نامه ایراد زیاد داشته باشه حداکثر دو روز طول می کشد.

هفتاد صفحه تایپ فوری فارسی دارم. شما به صورت حضوری هم کار دریافت می کنید؟

خیر. همه خدمات وبلاگ به صورت غیرحضوری است. ارسال و دریافت عکسها و فایلها از طریق تلگرام، واتساپ یا ایمیل و پرداخت هزینه هم به صورت کارت به کارت می باشد.

هزینه ویرایش و صفحه آرایی پایان نامه را با توجه به چه نکاتی تعیین می کنید؟

هزینه ویرایش و صفحه آرایی با توجه به تعداد صفحات، متن ساده، متن حاوی شکل، تعداد جدولها، تعداد فرمولهای ریاضی، نمودارها، پاورقیهای فارسی و پاورقیهای انگلیسی، رفرنسها، لینکها، ایرادهای فنی متن، تحویل کار فوری یا غیر فوری و موارد دیگر محاسبه می شود.

هزینه ویرایش و صفحه آرایی پایان نامه را می توانم بدون بیعانه و وقتی کارم تمام شد واریز کنم؟

برای شروع کار می بایست بیعانه بپردازید. برای انجام همه خدمات وبلاگ، پرداخت بیعانه ضروری است.

پایان نامه ام را در برنامه لاتک (زی پرشین) تایپ کردم فقط می خواهم زیرنویس چتذ تا شکل را در پایان نامه برایم وارد کنید. شما این کار را انجام می دهید؟

بله فایل کامل لاتک (زی پرشین) را بفرستید تا زیرنویس شکلها را در فایل وارد کنم. ویرایش پایان نامه هم به صورت کلی انجام می شود و هم می تواند فقط شامل موارد درخواستی باشد.

صفحه آرایی و ویرایش پایان نامه به زبان انگلیسی را انجام می دهید؟

بله، ویرایش پایان نامه به زبان انگلیسی را هم انجام می دهم، می بایست فایل پایان نامه را به همراه آیین نامه نگارش پایان نامه دانشگاه محل تحصیلتان برای ما بفرستید.

پایان نامه کارشناسی ارشد صد و چهل صفحه ای دارم حاشیه صفحات و فونتها و صفحه آرایی مطالب نامرتب هستند. شما می توانید مطالب را مرتب و اصلاح کنید؟

بله، دستورالعمل نحوه نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه محل تحصیل را ارسال کنید. حاشیه صفحات و فونتها و صفحه آرایی پایان نامه طبق دستورالعمل دانشگاه تنظیم و اصلاح می شود.

پایان نامه کارشناسی ارشد را تایپ و صفحه آرایی کردم ولی فهرست شکلها و فهرست نمودارها را ندارد. فایل را بفرستم فهرست گذاری انجام می دهید؟

بله. ویرایش پایان نامه هم به صورت کلی انجام می شود و هم هر قسمتی از پایان نامه را که مایل باشید، درست می کنم.

هزینه صفحه آرایی به چه صورت محاسبه می شود؟

هزینه صفحه آرایی بستگی به ایرادهای متن دارد و به صورت ساعتی با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود از جمله: تعداد صفحه ها، شکلها، جدولها، فرمولهای ریاضی، نمودارها، پاورقیها، تحویل فوری یا غیر فوری و موارد دیگر.

پایان نامه در برنامه لاتک (زی پرشین) تایپ شده فقط باید چهار جدول را در پایان نامه وارد کنید. کارم را یک روزه تحویل می دهید؟

بله، فایل کامل لاتک (زی پرشین) را به همراه جدولها (به صورت تایپ شده در برنامه ورد و یا به صورت عکس) برای ما بفرستید تا جدولها را در فایلتان کدنویسی و وارد کنیم.

پایان نامه تنظیم شده را باید امشب تحویل استاد بدهم. آیا می توانید صفحه آرایی و ویرایش صد و چهل صفحه را فوری انجام دهید؟

بله ویرایش فوری پایان نامه را انجام می دهم ولی به دلیل زمان کم و امکان این که ایرادهای پایان نامه هم زیاد باشد، هزینه ویرایش بیشتر حساب می شود.

صفحه آرایی و ویرایش پایان نامه صد و چهل صفحه ای کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی را انجام می دهید؟

بله، ویرایش پایان نامه به زبانهای دیگر را هم انجام می دهم. فایل پایان نامه و همچنین آیین نامه نگارش پایان نامه دانشگاه محل تحصیلتان را بفرستید.

سه فصل پایان نامه را برایتان فرستادم. فعلاً می توانید سه فصل را طبق آیین نگارش پایان نامه صفحه آرایی کنید؟

بله. برای صفحه آرایی و ویرایش پایان نامه لازم نیست حتماً کل کار را بفرستید. هر قسمت که مایل بودید را برای صفحه آرایی می توانید ارسال کنید.

پانزده صفحه متن تایپی دارم ولی بدخط هستند می توانید متن را بخوانید و تایپ کنید؟

متون بدخط را هم تایپ می کنم ولی به علت بدخط بودن متن، سرعت تایپ کم و هزینه تایپ هم بیشتر حساب می شود.

پایان نامه دویست و پنجاه صفحه ای دارم و می خواهم تا سه ساعت دیگه طبق فرمت دانشگاه صفحه آرایی و ایرادهایش برطرف بشه. شما می توانید سه ساعته این کار را انجام بدهید؟

پایان نامه دویست و پنجاه صفحه ای و همچنین فرمت درخواستی دانشگاه را باید اول بفرستید ببینم. هر چه متن پایان نامه طولانی تر باشه باید زمان بیشتری برای ویرایش و صفحه آرایی استفاده بشه و در زمان کوتاه سه ساعت هم در صورتی می توانیم کارتان را انجام بدهیم که متن خیلی ساده و ایرادها هم کم باشه و معمولاً حداقل یک روز برای ویرایش و صفحه آرایی پایان نامه باید در نظر گرفت و در زمان خیلی کوتاه امکان اشتباه و یا فراموشی اصلاح بعضی موارد بسیار بالا می رود.

به چه صورت می توانم سفارش تایپ سریع بدهم؟

کافی است یک پیام در واتساپ یا تلگرام برای ما بفرستید و فایل یا نمونه کار یا عکسهای خود را ارسال کنید تا بعد از بررسی، هزینه و زمان تحویل کار به صورت توافقی انجام شود.

یک فایل پی دی اف بیست صفحه ای می خواهم که به صورت فوری تایپ شود. امروز می توانید تایپ را تحویل دهید؟

تایپ به صورت فوری و تحویل کار، یک روزه می باشد. فایل پی دی اف را ارسال کنید تا بعد از توافق در مورد هزینه و ساعت تحویل کار، تایپ را انجام بدهم.

ویراستاری پایان نامه انجام می دهید؟ می خواهم علاوه بر صفحه آرایی، ایرادهای نگارشی، دستور زبان و جمله بندی متن را هم برطرف کنید.

فقط ویراستاری فنی و صفحه آرایی شامل آرایش صحیح متون، ساخت فهرست مطالب، شماره گذاری، حاشیه صفحه ها، تنظیم پاراگرافها، بررسی فونتها و به طور کلی ایرادهای ظاهر متن را انجام می دهم. ویراستاری ادبی و تغییر محتوا شامل کارم نمی شود و انجام نمی دهم. وقتی که ایرادهای محتوای پایان نامه را کامل برطرف کردید، در صورت تمایل کارتان را بفرستید تا صفحه آرایی فنی متن را انجام بدهم.

هزینه پیاده سازی و تایپ فایلهای صوتی به چه صورت محاسبه می شود؟

هزینه پیاده سازی و تایپ فایلهای صوتی به صورت هر یک دقیقه و یا اینکه هر یک صفحه تایپ هیجده سطری محاسبه می شود.