تایپ فوری و خدمات صفحه آرایی

خدمات تایپ آنلاین، صفحه آرایی فوری پایان نامه، رساله، پروپوزال، مقاله، کتاب، تایپ فوری نامه اداری

تایپ فوری و خدمات صفحه آرایی

خدمات تایپ آنلاین، صفحه آرایی فوری پایان نامه، رساله، پروپوزال، مقاله، کتاب، تایپ فوری نامه اداری

تایپ فوری و خدمات صفحه آرایی

خدمات تایپ فوری اینترنتی و غیرحضوری همراه با صفحه آرایی تخصصی شامل پروپوزال، پایان نامه، رساله، مقاله، سمینار، گزارش، کتاب، نامه اداری و سایر متون توسط تایپیست و صفحه آرا با بیش از پانزده سال سابقه کار حتی روزهای تعطیل، تماس با ما و ارسال و دریافت عکسها، فایلها و سایر مطالب از طریق پیام رسان، واتساپ، تلگرام و یا ایمیل.
موبایل: ۰۹۳۸۶۶۴۰۶۷۸
موبایل: ۰۹۰۵۴۴۹۵۲۷۹
ایمیل: m.fo2012@yahoo.com

۷ مطلب در فروردين ۱۴۰۳ ثبت شده است

تایپ فوری پروپوزال typeword.blog.ir

تایپ فوری پروپوزال، سفارش تایپ فوری بدون غلط و کادربندی فوری پروپوزال، صفحه آرایی فوری پروپوزالهای تایپ شده و آماده، سفارش تایپ و صفحه آرایی پروپوزال دانشگاهی با پشتیبانی آنلاین و تحویل فوری در یک روز، تایپ و صفحه آرایی انواع پروپوزال شامل پروپوزال دانشگاهی، پروپوزال معرفی محصول، معرفی شرکت، معرفی پروژه، معرفی نرم افزار، وارد کردن لوگو، عکس، نقشه، جدول، هدر و فوتر در پروپوزال، مکان یابی در نقشه پروپوزال، طراحی جدول اختصاصی، کادربندی، ویرایش و صفحه آرایی پروپوزال تمام وقت با پشتیبانی آنلاین. ارسال و دریافت مطالب، عکسها و سایر اطلاعات از طریق واتساپ، تلگرام و یا ایمیل، برای سفارش تایپ و صفحه آرایی فقط با ارسال یک پیام در تلگرام، واتساپ یا ایمیل، درخواست خود را مطرح نموده و مطالب و عکسها را ارسال کرده و بعد از توافق در مورد هزینه و زمان تحویل کار، کارتان به صورت فوری یک روزه حتی در روزهای تعطیل انجام خواهد شد.

پروپوزال (Proposal) طرحی اولیه از کار پژوهشی است که قصد دارید آن را عملی کنید و می بایست آن طرح را نوشته و در فایلی ارائه نمایید. پروپوزال مهمترین قسمت برای یک کار تحقیقاتی می باشد. پژوهشگر برای ارائه پروپوزال می بایست بر اساس اصول و قواعد مشخصی پروپوزال را بنویسد به نحوی که استاد راهنما با بررسی آن پژوهشی را که می بایست بر طبق آن انجام شود را بتواند به راحتی تصور کند. محتوای پروپوزال به طور معمول تا حد زیادی به نوع پروپوزال نیز بستگی دارد. برای مثال در پروپوزال صنعتی هدف اصلی از نگارش، بهبود فروش، افزایش سود یا بهبود بهره وری سازمانی است و محتوای آن نیز باید در زمینه شناسایی مشکل و ارائه راه حل متناسب با همین موضوع باشد. در مقابل پروپوزال دانشگاهی به دنبال شناسایی یک مشکل در ارتباط با رشته تحصیلی است و قصد دارد راه حلی کاربردی برای آن طراحی نماید. در بسیاری از مؤسسات پیش از آنکه طرحی مورد تحقیق قرار گیرد باید طرح پیشنهادی تحقیق به مؤسسه داده شود و طی جلسه ای رسمی در حضور استادان راهنما و مشاوران و داوران از آن دفاع شود. بعد از تهیه پروپوزال می بایست صفحه آرایی پروپوزال انجام شود که شامل چینش مناسب مطالب، انتخاب فونت مناسب، اندازه کلمات، فواصل خطوط، فاصله از حاشیه ها، زیباسازی و طراحی گرافیکی صفحات، جاگذاری مناسب عکسها، حداول و سایر موارد می باشد و اگر با صفحه آرایی پروپوزال آشنا نیستید با ارسال یک پیام به واتساپ یا تلگرام ما درخواست خود را مطرح کرده و عکسها، فایلها و مطالب خود را بفرستید تا بعد از توافق در مورد هزینه و زمان تحویل کار، صفحه آرایی پروپوزال به صورت فوری و اختصاصی در یک روز انجام شود.

خدمات صفحه آرایی پایان نامه و رساله https://typef.blog.ir

خدمات صفحه آرایی پایان نامه و رساله در یک روز، تایپ فوری، ویرایش فنی، صفحه آرایی فوری و تنظیم فایل نهایی پایان نامه لیسانس، کارشناسی ارشد و دکترا، صفحه آرایی فوری تخصصی و اختصاصی پایان نامه قبل از چاپ در یک روز، رفع ایرادهای فنی و نگارشی متون، سفارش تایپ فوری پایان نامه در کوتاهترین زمان، تایپ فوری رساله، صفحه آرایی فوری رساله همراه با ویرایش و صفحه آرایی فنی شامل کلیه رشته های دانشگاهی (فنی مهندسی، علوم پایه، کامپیوتر، زبانهای خارجی، پزشکی و ...) طبق شیوه نامه دانشگاه و تحویل فوری فایلهای ورد و پی دی اف بدون نیاز به ویرایش مجدد و آماده برای صحافی، ارسال و دریافت فایلها، عکسها و سایر مطالب از طریق واتساپ، تلگرام یا ایمیل حتی روزهای تعطیل.

صفحه آرایی مهمترین اقدام برای آماده سازی صفحات پیش از چاپ به صورت تخصصی می باشد. در طراحی صفحه، مجموعه ‌ای از اطلاعات شامل متن، عکس، جدول، پاورقی، فرمول ریاضی و مواردی از این قبیل با هم و یا به صورت جداگانه و یا ترکیبی از هر کدام در کنار هم در صفحه به صورت اصولی و طبق قواعد خاصی چیده و مرتب می شوند به طوری که باعث علاقه بیشتر در مخاطب برای خواندن و پیگیری مطالب شود زیرا صفحه آرایی نامناسب و درهم برهم باعث می شود که هر چه قدر کیفیت متن خوب باشد ولی مخاطب تمایلی برای خواندن ادامه مطالب نداشته باشد. صفحه آرایی حرفه ای پایان نامه قبل از چاپ الزامی است. هزینه صفحه آرایی متون بستگی به موارد مختلفی دارد، برای مثال نوشتارهایی که شامل عکس، جدول، نمودار، فرمول ریاضی، پاورقی و مواردی از این قبیل باشند، هزینه صفحه آرایی بیشتری در مقایسه با متون ساده دارند و عوامل دیگر شامل تعداد صفحات، درخواست صفحه آرایی فوری یا غیرفوری و در مورد پایان نامه ها و رساله هایی که به صورت تایپ شده ارسال می شوند، اصلاح ایرادهای تایپی و رفع تنظیمات اشتباه نیز باعث افزایش هزینه خواهد شد. برای تایپ و صفحه آرایی پایان نامه دیگر نگران نباشید کافی است از طریق واتساپ یا تلگرام با ما تماس بگیرید تا همه مراحل پایان نامه از تایپ تا صفحه آرایی نهایی برای پرینت را با پشتیبانی آنلاین برایتان انجام بدهیم. صفحه آرایی و ویرایش پایان نامه و رساله قبل از چاپ به صورت کلی یا فقط موارد درخواستی در یک روز با قیمت مناسب و در کمترین زمان شامل:

  • تنظیم حاشیه صفحه ها
  • ساخت فهرست مطالب
  • تنظیم سطرها و پاراگرافها
  • رسم جدول همراه با بالانویس
  • پاورقی فارسی و پاورقی انگلیسی
  • تنظیم فونتهای فارسی و انگلیسی
  • فهرست شکلها، جداول و نمودارها
  • فرمولهای ریاضی همراه با شماره گذاری
  • رسم شکل، فلوچارت و نمودار با زیرنویس
  • منابع فارسی و انگلیسی، ضمائم، پیوستها
  • تنظیم صفحه های ابتدایی و انتهایی پایان نامه
  • شماره گذاری اتوماتیک فرمولها، جدولها، شکلها، نمودارها و تصاویر همراه با شماره فصل
  • رفرنس دهی فوری و لینک به فرمولهای ریاضی، شکلها، نمودارها، تصاویر، جداول و منابع در متن
  • صفحه آرایی کل متن و رفع هر گونه ایراد و ناهماهنگی در آرایش صفحه های پایان نامه و رساله

صفحه آرایی فوری مقاله https://typef.blog.ir

صفحه آرایی فوری مقاله طبق راهنمای نگارش، تایپ و صفحه آرایی مقاله با تسلط کامل به فرمت ‌بندی آثار علمی، سفارش تایپ سریع، فرمت بندی قبل از ارسال به مجله شامل تنظیم فونتها، عنوان، نام نویسنده یا نویسندگان، ایمیل، چکیده فارسی و چکیده انگلیسی، واژه های کلیدی، عنوان بندها، زیرنویسها، جداول، نمودارها، عکسها، متن داخل جداول، فرمولهای ریاضی، وارد کردن مقاله به تمپلت (فایل نمونه)، صفحه آرایی مقاله های فارسی و انگلیسی طبق فرمت درخواست شده، تایپ فوری مقاله، صفحه آرایی مقاله دوستونه، تحویل فوری در فایل ورد و فایل پی دی اف تمام وقت حتی روزهای تعطیل.

ارائه مقاله توسط پژوهشگران در ارتقای شغلی و علمی آنها بسیار بااهمیت است و یکی از مهمترین پارامترهای پذیرش مقاله در مجله های معتبر خارجی، داخلی و یا کنفرانسها، قرار دادن مقاله در فرمت و قالب مخصوص مجله می باشد. معمولاً هر مجله یا مؤسسه ای به طور اختصاصی، قالب بندی یا فرمت خاصی دارد که می بایست مقاله در قالب مد نظر قرار گرفته و ارسال گردد. معمولاً مجلات تأکید دارند نویسندگان قبل از ارسال مقاله، فرمت درخواست شده مجله را در متن اعمال و سپس اقدام به ارسال کنند. بنابراین فرمت بندی، بسیار ضروری است زیرا هم امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد و هم اثر مهمی در روند داوری خواهد داشت زیرا مقاله نویسی همیشه اصول و چارچوبهای خاصی دارد که یکی از اصول مهم آن، رعایت فرمت و ساختار مقاله است.

اگر وقت کافی ندارید و یا با اصول صفحه آرایی آشنا نیستید کافی است با ارسال یک پیام در واتساپ یا تلگرام، برای درخواست صفحه آرایی فوری مقاله، فایل اصلی و فرمت مخصوص مجله یا مؤسسه را ارسال کرده و پس از توافق در مورد هزینه و زمان تحویل کار، فایل صفحه آرایی شده را به صورت فوری در یک روز تحویل بگیرید.

صفحه آرایی فوری کتاب typef.blog.ir

صفحه آرایی فوری کتاب در قطع رقعی و قطع وزیری، سفارش تایپ فوری کتاب و صفحه آرایی تخصصی همراه با کلیه تنظیمات در ورد، نام کتاب، نام نویسنده و یا مترجم، شناسنامه کامل، فهرست اتوماتیک، پیشگفتار، مقدمه، تقدیم، شماره صفحه ها، متون فارسی و انگلیسی، متون تستی، شعر، جدول، شکل، نمودار، فرمول ریاضی، سرصفحه، تایپ فوری بدون غلط و صفحه آرایی در قطع رقعی یا وزیری آماده برای چاپ تحویل فوری فقط در یک روز، ویرایش و صفحه آرایی متون تایپ شده در فایل ورد، ارسال و دریافت فایلها، عکسها و سایر اطلاعات از طریق پیام رسان، تلگرام، واتساپ یا ایمیل.

صفحه آرایی (Layout) به معنی آراستن صفحات یک کتاب، سند یا هر متن دیگری با استفاده از تنظیمات و دستورالعملهایی می باشد به طوری که تمام مطالب یک متن ساده یا متنی حاوی شکل، جدول، نمودار، فرمول ریاضی و غیره، به شکلی منسجم و مرتب در کنار هم قرار گرفته باشند و هیچ گونه ناهماهنگی در چینش مطالب نباید وجود داشته باشد به طوری که خواننده مشتاق به خواندن ادامه مطالب شود. برای مثال بررسی قطع مناسب کتاب، حاشیه های صفحات، صفحه های ابتدایی کتاب، شناسنامه کتاب، فهرست اتوماتیک، پیشگفتار، مقدمه، تقدیم و تشکر، سایز و نوع فونتها، تورفتگی اولین سطر در پاراگرافها، یکسان سازی سطرها، فاصله بین سطرها، شماره گذاری صفحه ها، شماره گذاری فصلها، شماره گذاری عنوانهای اصلی و فرعی، فصل بندی، سرصفحه و پاصفحه، ترسیم شکلها و جدولها، ایجاد فهرست مطالب و فهرست شکلها و جدولها به صورت اتوماتیک، رعایت فاصله و نیم فاصله بین کلمات و مواردی دیگر از جمله وظایف صفحه آرا قبل از چاپ مطالب می باشند. بنابراین ضروری است که محتوای کتاب قبل از چاپ توسط صفحه آرا بررسی شود تا اگر هر گونه ایرادی در چینش و ظاهر آنها وجود دارد، برطرف شود زیرا همان طور که صفحه آرایی مناسب باعث رضایت مخاطب می شود، صفحه آرایی نامناسب کتاب باعث سخت تر شدن مطالعه و نارضایتی خوانندگان و در نتیجه فروش کمتر کتاب خواهد شد. 

انتخاب قطع مناسب برای کتاب بسیار مهم می باشد و صفحه آرا باید اندازه درازا و پهنای یک کتاب را با توجه به قطع مورد استفاده در نظر بگیرد. قطع یا سایز کتاب اندازه های طول و عرض یک صفحه از کتاب است و تعداد دفعات تا شدن کاغذ را مشخص می کند. قطع کتابها را با توجه به موضوع، نوع کاربرد و تعداد صفحه ها تعیین می کنند و هر کدام موارد استفاده جداگانه ای دارند. در انتخاب قطع کتاب باید دقت کافی شود زیرا قطع نامناسب باعث سخت شدن مطالعه و نارضایتی خواننده کتاب خواهد شد. قطع وزیری، رقعی و جیبی موارد استفاده بیشتری نسبت به سایر قطعهای کتاب دارند.

نمونه هایی از قطعهای رایج با موارد استفاده آنها:

قطع رقعی: مناسب برای کتابهای شعر، داستان، رمان، دلنوشته، زندگینامه
قطع وزیری: مناسب برای کتابهای دانشگاهی، تبدیل پایان نامه به کتاب، کمک درسی و تخصصی
قطع رحلی: مناسب برای قرآنهای بزرگ، کتابهای رفرنس خارجی، حافظ، کتابهای هنری و نفیس
قطع خشتی: مناسب کتابهای شعر، کتابهای کودکان و موارد خاص
جیبی: مناسب برای ادعیه، تقویم، سررسید
پالتویی: مناسب برای ادعیه، تقویم، سررسید

تایپ فوری فایل پی دی اف typef.blog.ir

تایپ فوری پی دی اف،  تایپ pdf در Word، سفارش تایپ سریع از فایلهای پی دی اف شامل تایپ فوری متون  فارسی و انگلیسی با صفحه آرایی تخصصی، پاورقی فارسی و پاورقی انگلیسی، شکل، نمودار، جدول و فلوچارت، فرمول ریاضی، تایپ با موضوعات متنوع علمی، دانشگاهی، آموزشی، پزشکی، اقتصادی، حقوقی، هنری و سایر متون با صفحه آرایی و فرمت دلخواه فقط در یک روز با پشتیبانی آنلاین، ارسال و دریافت اینترنتی و غیرحضوری فایلها از طریق تلگرام، واتساپ، سروش یا ایمیل، پرداخت هزینه به صورت کارت به کارت، خدمات تایپ فوری آنلاین حتی روزهای تعطیل.

فایل PDF یا قالب سند قابل حمل (Portable Document Format) از مهمترین فرمتها در اسناد الکترونیکی است و بر خلاف ورد که ممکن است به علت نسخه های متفاوت نرم افزار، صفحه آرایی صفحات به هم بخورد با استفاده از فایلهای پی دی اف می توانیم کتابهای الکترونیکی و فایلهای متنی و تصویری را بدون نگرانی از به هم ریختن صفحه آرایی و تنظیمات در کامپیوترهای دیگر مشاهده کنیم، به همین دلیل علاوه بر ارسال فایل ورد، معمولاً درخواست می شود که فایل پی دی اف هم فرستاده شود. فرمت PDF فرمتی استاندارد می باشد و  باز کردن فایل PDF نیازی به سیستم عامل یا نرم افزار خاصی ندارد و در کامپیوتر شخصی، لپتاپ، تبلت، موبایل و سایر وسایل الکترونیکی کار می کند. هر فایلی که قابلیت پرینت گرفتن داشته باشد را می توان به PDF تبدیل نمود. فایلهای PDF آدوبه آکروبات، قابلیتها و امکانات متنوع و گوناگونی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است از جمله امکان گذاشتن رمز، تبدیل متن به عکس برای جلوگیری از کپی برداری و یا این که کاربر می تواند فایل پی دی اف را به نحوی ذخیره کند که نوشته ها قابل کپی کردن باشند.

فایلهای PDF در هر سیستمی بدون توجه به نوع سیستم عامل و دستگاهی که در آن نمایش داده می شوند، ساختار و قالب خود را حفظ می کنند و همچنین بهترین روش برای چلوگیری از دستکاری متون نوشته شده در هنگام انتقال اطلاعات به خصوص در اینترنت، تبدیل فایل به پی دی اف می باشد به همین علت برای ارسال متون علمی شامل مقاله یا پایان نامه علاوه بر فایل ورد، درخواست می شود که فایل پی دی اف هم ارسال شود. فایل های PDF از امنیت بالایی برخوردار هستند بدین صورت که شما می توانید فایل پی دی افی را که ایجاد کرده اید را رمزگذاری کنید و یا اجازه کپی و یا ویرایش متن را به دیگران ندهید. برای باز کردن فایلهای پی دی افی که رمزدار هستند، بدون دانستن کلمه رمز، فایل باز نمی شود. فرمت PDF شامل محتواهای متنوعی مانند عکس، ویدیو، انیمیشن، فایلهای صوتی، هایپرلینکها و … می باشند. فایلهای PDF دقیقاً به همان صورتی چاپ می شوند که شما آن را در مانیتور می بینید و صفحه بندی، فونتها و محل قرارگیری تصاویر، جداول، نمودارها و سایر اطلاعات موجود در آن بعد از چاپ تغییر نمی کنند. سادگی ساخت، استفاده آسان، قابلیت حمل، حجم کم، امنیت بالا، امضای الکترونیکی، قابلیت رمزگذاری، های لایت، استمپ، ایجاد هایپرلینک، کیفیت بالای نوشته ها، خطوط و شکلها پس از چاپ، امکان تغییر سایز فایل به سایزهای بزرگتر یا کوچکتر بدون کاهش کیفیت، صرفه جویی در مصرف کاغذ و کاهش هزینه ها و استفاده کمتر از پرینت کاغذی از ویژگیهای مهم فایلهای پی دی اف می باشند. از دیگر امکانات فایلهای PDF شامل: کم و زیاد کردن بزرگ نمایی، متناسب کردن اندازه صفحه، بازگرداندن اندازه صفحه به اندازه واقعی آن، مشاهده صفحات به صورتهای مختلف (تکی، دوتایی)، Scroll اتوماتیک، چرخاندن یک صفحه، ایجاد نمای تمام صفحه، گزینه Go To Page، امکان جستجو در متن با کلیدهای ترکیبی Ctrl + F، ابزار Loope Tools برای بزرگ نمایی قسمتهای انتخاب شده، ابزار Pan & Zoom، مرور سند با Bookmarkها، Thumbnailها، Linkها و گفتارها (Articles). فایلهای پی دی اف ولی با وجود مزایای زیاد قابلیت ویرایش کمی دارند.

فایلهای پی دی اف در محیط کار و کارهای شخصی کاربردهای فراوانی دارند. برای نگارش پایان نامه، مقاله و کارهای پژوهشی نیز دانشجویان از مطالب فایلهای پی دی اف استفاده می کنند ولی ویرایش و اعمال تغییرات در مطالب فایل پی دی اف خیلی ساده نیست زیرا به غیر از تعدادی فایلهای پی دی اف که متن آنها را می توانید در فایل ورد کپی کنید محتویات بسیاری از فایلهای PDF، به صورت عکس هستند و بعضی از آنها هم در صورت کپی در فایل ورد، مطالب خیلی به هم ریخته خواهند شد و برای مرتب و منظم کردن آنها می بایست هزینه و وقت زیادی را متحمل شوید بنابراین در نهایت برای استفاده از مطالب، بهترین گزینه تایپ متون فایل پی دی اف خواهد بود. تایپ از پی دی اف به علت این که متن تایپ شده است، راحت تر از تایپ متن دستنویس می باشد و تایپیست مشکلی در خواندن متن ندارد. اگر نیاز به تایپ فوری پی دی اف دارید و خودتان به علت کمبود وقت و یا عدم تسلط به تایپ فوری نمی توانید مطالب را تایپ کنید یک پیام در پیام رسان ارسال کنید و بعد از دریافت فایل و بررسی متن، هزینه و زمان تحویل کار تعیین می شود و در صورت توافق، کارتان به صورت خیلی فوری و معمولاً در همان روز تحویل داده خواهد شد. تایپ پی دی اف در هر صفحه، هیجده سطری و با فونت بی لوتوس و یا بی نازنین ۱۴ می باشد و در صورت تمایل به تغییر نوع و سایز فونت و فرمتی اختصاصی، بعد از تایپ، تغییرات طبق فرمت درخواستی در متن اعمال خواهد شد.

برای تعیین هزینه تایپ، فایل پی دی اف را به یکی از پیام رسانهای واتساپ، تلگرام، سروش یا ایمیل ارسال کنید تا بعد از بررسی متن، هزینه مشخص شود. هزینه تایپ بستگی به تعداد صفحات و زمان درخواست شده برای تحویل کار (فوری یا غیر فوری) دارد و هر چه قدر کار درخواست شده سریعتر تحویل داده شود، هزینه بیشتر خواهد شد و اگر فایل ارسالی شامل جدول، شکل، نمودار، فلوچارت، پاورقی و یا فرمولهای ریاضی باشد، هزینه آنها به صورت جداگانه محاسبه و در نهایت هزینه با قیمت روز و توافقی تعیین می شود. تحویل متون تایپ شده، در یک روز می باشد ولی اگر تعداد صفحات زیاد باشد، فایل نهایی با توافق، در زمان تعیین شده تایپ و ارسال می شود.

تایپ فوری فایلهای صوتی typef.blog.ir

پیاده سازی فایل صوتی، تایپ سریع از فایلهای صوتی با دقت و کیفیت عالی تحویل فوری، پیاده سازی و تایپ فوری فایلهای صوتی شامل سخنرانی، سمینار، کنفرانس، کارگاه، کلاس درس، مصاحبه، مطالب آموزشی، پادکست و سایر موارد، با قیمت مناسب و کیفیت بالا، هزینه با توجه به زمان فایل صوتی، کیفیت صدا و زمان تحویل کار به صورت فوری یا غیرفوری و بعد از دریافت و بررسی فایل یا نمونه کار از طریق واتساپ، تلگرام یا ایمیل تعیین می شود.

تایپ فایل صوتی شاید در نگاه اول به نظر می رسد ساده تر از تایپ ورقه ها و دست نوشته ها باشد ولی واقعیت این است که تایپ از فایلهای صوتی زمان بیشتری از تایپیست می گیرد زیرا در یک مرحله باید متن را فقط تایپ کند و در مرحله بعدی باید ایرادهای تایپی متن را به علت این که به سرعت باید متن تایپ شود، برطرف کند و همچنین باید یادآوری شود که فقط با یک بار گوش دادن به فایل صوتی نمی توان تایپ را سریع انجام داد و مراحل گوش کردن به فایل و همچنین بازبینی و ویرایش متن ممکن است بارها تکرار شود تا به نتیجه مطلوب رسید. مهمترین عامل در پیاده سازی و تایپ فایلهای صوتی، طرز سخن گفتن گوینده می باشد بدین صورت که هر چه گوینده فایل صوتی، فن بیان قویتر و مسلط تری داشته باشد و کلمات را واضح و با سرعت مناسبی بیان کند، تایپ راحت تر و در زمان کوتاهتری انجام خواهد شد. عامل بعدی محیط ضبط فایل صوتی می باشد بدین صورت که هر چه محیط ساکت تر باشد، گوش دادن به فایل صوتی راحت تر خواهد بود به همان میزان سروصداهای مختلف از قبیل صدای تلویزیون، سروصدای بچه ها، صحبت کردن همزمان چند نفر در حین صحبت کردن گوینده فایل و مواردی از این قبیل باعث ایجاد وقفه در پیاده سازی و تایپ فایلهای صوتی خواهند شد.

برای تایپ فایلهای صوتی نرم افزارهایی معرفی شده اند که اکثراً در مورد زبان انگلیسی استفاده می شوند و نرم افزارهایی هم که فایل صوتی فارسی را بتوانند تبدیل به نوشتار کنند به صورت آنلاین هستند و بدین صورت نیست که یک فایل از قبل ضبط شده را تبدیل به نوشتار کنند و سایتهایی هم معرفی شده اند که اگر مراجعه کنید و بخواهید که فایل صوت فارسی را تبدیل به نوشتار کنند هزینه بالایی دارد و باید کیفیت گفتار فایل هم خوب باشد تا بتوانند این کار را انجام بدهند. به طور کلی نرم افزار خیلی مفیدی برای پیاده سازی و تایپ فایلهای صوتی در حال حاضر وجود ندارد و بهترین و مطمئن ترین روش گوش دادن به فایل و همزمان تایپ مطالب می باشد.
در تایپ فایل صوتی با بعضی مشکلات مواجه می شویم که از جمله مهمترین آنها عبارتند از: نیاز به تمرکز بیشتر به علت گوش دادن، عدم تطبیق سرعت تایپیست با سرعت تکلم گوینده، وجود لهجه های محلی، تایپ لغات تخصصی و تغییر کیفیت صدا در بعضی مواقع و همچنین زمانبر بودن و نیاز به تکرار گوش دادن به یک فایل صوتی تا مطمئن شویم که مطلبی جا نیفته باشد، ولی تایپ از متون دستنویس و یا چاپی هیچکدام از این مشکلات را ندارند و با یک نگاه گذرا، متن را تایپ می کنیم و نیازی نیست که چندین بار متن بازبینی شود. برای ارسال فایل صوتی یک پیغام در واتساپ یا تلگرام بگذارید و فایل صوتی یا نمونه ای از فایل را ارسال کنید تا بعد از بررسی کیفیت فایل، هزینه و زمان تحویل کار را به صورت توافقی تعیین کنیم. متون تایپ شده در دو فایل ورد و پی دی اف ارسال خواهد شد.

هزینه تایپ بعد از دریافت و بررسی عکسها، فایلها و یا نمونه کار از طریق واتساپ، تلگرام و یا ایمیل به قیمت روز و با توافق تعیین می شود. در خدمات تایپ فوری با توجه به زمان کم و نیاز به سرعت بالاتر در انجام کارها، هزینه بیشتر می باشد. برای سفارش تایپ فوری می بایست که فایل اصلی، فایل پی دی اف، عکسها و یا نمونه کار را به آدرس واتساپ یا تلگرام ما ارسال کنید. تعداد صفحه ها، کیفیت متون دستنویس، تایپ ساده یا همراه با عکس، جدول، نمودار، شکل، پاورقی، فرمول ریاضی و زمان تحویل کار (فوری یا غیر فوری)، تایپ در ساعتهای اداری یا غیر اداری، تایپ در روزهای تعطیل رسمی و در موارد خیلی فوری با وقت بسیار کم در تعیین هزینه محاسبه می شوند.

هزینه صفحه آرایی پایان نامه، پروپوزال، رساله، مقاله، کتاب، گزارش، سمینار، جزوه و سایر متون به صورت ساعتی بعد از بررسی فایل و با توافق محاسبه و به قیمت روز تعیین می شود. صفحه آرایی متون ساده هزینه کمتری دارد ولی اگر خواهان صفحه آرایی تخصصی برای پایان نامه یا کتاب باشید به علت تنظیمات و نکات زیادی که می بایست در متن اعمال شود هزینه بیشتر از صفحه آرایی یک متن عادی خواهد بود. صفحه آرایی کل متن هزینه بیشتر و ویرایش و صفحه آرایی درخواستی که شامل فقط بعضی قسمتهای فایل باشد، هزینه کمتری دارد.