تایپ فوری و خدمات صفحه آرایی

تایپ فوری، سفارش تایپ سریع، صفحه آرایی فوری پایان نامه، رساله، پروپوزال، مقاله، کتاب، تایپ فوری پی دی اف

تایپ فوری و خدمات صفحه آرایی

تایپ فوری، سفارش تایپ سریع، صفحه آرایی فوری پایان نامه، رساله، پروپوزال، مقاله، کتاب، تایپ فوری پی دی اف

تایپ فوری و خدمات صفحه آرایی

خدمات تایپ فوری اینترنتی و غیرحضوری همراه با صفحه آرایی تخصصی شامل پروپوزال، پایان نامه، رساله، مقاله، سمینار، گزارش، کتاب، نامه اداری و سایر متون توسط تایپیست و صفحه آرا با بیش از پانزده سال سابقه کار حتی روزهای تعطیل، تماس با ما و ارسال و دریافت عکسها، فایلها و سایر مطالب از طریق پیام رسان، واتساپ، تلگرام و یا ایمیل.
موبایل: ۰۹۳۸۶۶۴۰۶۷۸
موبایل: ۰۹۰۵۴۴۹۵۲۷۹
ایمیل: m.fo2012@yahoo.com

خدمات تایپ آنلاین typef.blog.ir

خدمات تایپ آنلاین، تایپ فوری متون، جدول، شکل، فلوچارت، نمودار، شکلهای هندسی، خدمات تایپ آنلاین پایان نامه، پروپوزال، مقاله، رساله، تایپ متون تستی و متون دستنویس، تایپ کتاب با موضوعات متنوع، تایپ فوری فرمول ریاضی، تایپ در پاورپوینت، تایپ فایلهای pdf فارسی و انگلیسی، تایپ فوری انگلیسی، عربی و سایر زبانهای خارجی (آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی، ترکی، اسپانیایی، ایتالیایی و ...)، پیاده سازی و تایپ فایلهای صوتی، سفارش تایپ فوری از پیام رسانها یا ایمیل، تایپ اختصاصی در فایل Word و صفحه آرایی تخصصی با فرمت درخواستی با قیمت مناسب و توافقی و پشتیبانی آنلاین، تایپ فوری نامه های اداری، سفارش تایپ سریع انواع نامه های رسمی و غیررسمی در فایل ورد، نامه حقوقی، قضایی، مالی، آموزشی، نامه تجاری، سازمانی، شرکتی، بازرگانی و خبری، تایپ قراردادهای خرید، فروش و اجاره، لایحه دفاعی، تایپ فوری مکاتبات اداری با بهترین کیفیت همراه با صفحه آرایی و ویرایش آماده برای چاپ. خدمات تایپ فوری با کیفیت بالا و بدون غلط، تایپ ورد همراه با صفحه آرایی متون تایپ شده. برای سفارش کار، با موبایل از متن دستنویس عکس گرفته و یا آن را اسکن کنید و به تلگرام یا واتساپ و ایمیل یا جی میل بفرستید، تایپ فوری اینترنتی حتی روزهای تعطیل انجام خواهد شد. تعیین هزینه بعد از دریافت نمونه کار و پرداخت هزینه به صورت کارت به کارت و بدون نیاز به مراجعه حضوری.

تایپ فوری آنلاین با بیش از ۱۵ سال سابقه کاز در زمینه تایپ انواع متون اعم از نامه اداری، لایحه قضایی، مقاله علمی، پایان نامه، رساله، پروپوزال و سایر موارد. پس در مواقعی که خیلی عجله دارید که متنی تایپ شده داشته باشید و با جستجو در گوگل به دنبال تایپیست با تجربه ای هستید که بتواند کار تایپ فوری شما را با بالاترین کیفیت و در زمان تعیین شده تحویل دهد و همچنین به طور دائمی از طریق پیام رسانها در دسترس باشد تا بتوانید تغییرات لازم را در متن کارتان اعمال کنید، با ما از طریق پیام رسانها تماس بگیرید زیرا می توانیم کارهای مرتبط با تایپ فوری را در اسرع وقت و با کیفیت عالی انجام دهیم. در ضمن در صورت نیاز به هر گونه تغییر پس از تایپ متن، کافیست یک پیام متنی، فایل صوتی و یا عکس از مواردی که می بایست تغییر کنند، بفرستید تا تغییرات لازم در متن اعمال شود.

هزینه تایپ بستگی به زمان تحویل کار دارد، هر چه قدر تایپ سریعتر و در زمان کوتاهتری انجام شود، قیمت آن نیز بیشتر حساب می شود. عامل دیگر در قیمت تایپ، دست خط نویسنده می باشد. اگر مطالب جمع آوری شده را خیلی مرتب در برگه نوشته باشید؛ می توان با هزینه مقرون به صرفه تری نسبت به افراد بد خط کار شما را انجام داد. اگر دست خط بد و ناخوانا باشد، تایپیست در خواندن متن با مشکل رو به رو می شود و از سرعت تایپ کاسته خواهد شد و همچنین زمان توافقی تحویل کار هم به تأخیر می افتد. هزینه تایپ متون فارسی با هزینه تایپ به زبانهای خارجی مثل عربی با اعراب یا زبان آلمانی فرق می کند. هزینه جدول، نمودار، عکس، پاورقی، شکل هندسی، فرمول ریاضی و پاورقی در متن به صورت جداگانه حساب خواهد شد. ایجاد فهرست مطالب، فهرست شکلها، فهرست جداول و نمودارها، سکشن بندی و ... ربطی به تایپ نداشته و مربوط به صفحه آرایی تخصصی می باشند و در صورت درخواست آنها علاوه بر هزینه تایپ، هزینه صفحه آرایی هم محاسبه می شود. هزینه تایپ در ساعات غیراداری و روزهای تعطیل رسمی بیشتر می باشد. تایپ هر صفحه ۱۸ سطری با فونت بی نازنین یا بی لوتوس ۱۴ می باشد و فایل نهایی ورد همراه با فایل پی دی اف ارسال می شود.

خدمات تایپ آنلاین شامل:

  • تایپ فوری فایلهای پی دی اف
  • جدول، نمودار، فلوچارت، شکل
  • تایپ فوری فرمول ریاضی
  • تایپ فوری کتاب با موضوعات متنوع
  • پیاده سازی و تایپ فایلهای صوتی کوتاه و طولانی
  • تایپ فوری قرارداد، موافقت نامه و توافق نامه
  • تایپ فوری متون تستی و سؤالهای امتحانی
  • تایپ فوری قراردادهای خرید، قروش، اجاره، رهن
  • تایپ فوری فارسی، انگلیسی و سایر زبانهای خارجی
  • تایپ فوری پایان نامه، مقاله، رساله، سمینار، گزارش، پروپوزال، جزوه
  • تایپ فوری نامه های اداری، قضایی، لایحه دفاعی، شکوائیه، دادخواست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی